Emiliana Torrini - Snow

Jag hatar jobbiga busschaufförer som inte fattar att när man vevar med armarna och springer mot bussen att man vill med, dom är ju dumma i huvet som inte fattar det.. Missade min teater övning igår pga dom jävlarna. Men idag hoppas jag att dom stannar och inte åker iväg, Jag ska fan stå där en kvart före så jag verkligen inte missar den.
Är förövrigt super förkyld.. det är så tråkigt att vara sjuk när man äntligen har jullov och när man har så hemskt mycket att göra! Jag måste handla julklappar imorn för jag har inte köpt en enda.. Sen så måste jag va på teatern hela nästa vecka så att allt blir klart till nyår, men då är jag nog frisk! Hoppas jag iaf..

God Jul i förskott!




Roligt att jag lägger upp en höst bild, nu mitt i vinter! haha! Jajja, jag är lite efter ibland!


Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0