I'm a wild one.


Shit pommes alltså. Fem koppar kaffe senare och jag är som en speedad höna. Det blir ALLTID så att jag står i badrummet och fixar till mig och glömmer bort hur många gånger jag fyller på min kaffekopp för att sedan finna mig själv stå och ha världens skakigaste händer, dansa runt som en liten unge och mima framför spegeln utan att riktigt förstå varför dessa cpryck infann sig. Helt knäppt. Fast jag vet ju att det är kaffet. Kaffe är farligt och bra. Jag kan ju inte ljuga och säga att jag tycker illa om att bli helt kaffespeedad, ungefär som Djungel-George efter hans paket kaffe. Haha.
Men nu ska vi inte prata om mitt kaffe besvär, utan om att jag är en usel bloggerska. Och det beror på att jag alldrig är inne på internet. Men nu ska det bli ändring! Jag ska hålla mej uppdaterad och vara en duktig bloggerska!
Men nu blir det film, för min och kickis del!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 21:26:03
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0