16:43

Jag känner att jag bara måste vräka av mig saker som jag hatar, tycker, kommit på och gillar nu.

Hatar:

· Myggor, kryp, getingar, flugor - you get the picture. Himla äckliga skitdjur som inte gör annat än att sitta på ens mat, sticker en, käkar ens blod och skräms.

· Beslutsångest - seriöst, det kan förstöra en hel dag.

· Att käka för mycket - det är ju bara så dumt det kan bli. Varför slutar jag inte att äta när jag är mätt?! Det är ju knappast kul att må illa.

· Alldeles för äckliga skräckfilmer, som t ex Excorsisten - hur nice är det att panika och få mardrömmar?


Tycker:

· Solen är skitnice - men alla som ligger och steker sig tills de ser ut som skållade kräftor och inte använt SPF är dumma i huvudet, vem vill ha hudcancer och rynkor?!

· Det är trevligt att mata änder - de blir ju alltid så sjukt glada och uppskattar det. Annat är det när man lagar mat till folk x)


Kommit på:

· Ketchup är ovärderligt. Pasta utan ketchup är skit, potatismos utan ketchup är trist, pommes utan ketchup funkar inte. Ketchup är ett måste.

· Chips är äckligt - åt det för första gången idag på ungefär fyra månader och jag måste erkänna att jag blev sjukt besviken, bara fettigt och översaltat.

· Ligga på en badmadrass i havet är ovärderligt skönt. Med foten i vattnet och havsljud i öronen försvinner alla problem.


Gillar:

· Gröna grejer - det är skitsnyggt! Behöver jag ge fler anledningar?

· Vänner - vad skulle jag göra utan dem? De är mina lyckopiller, min painkiller, haha ^^

· Randigt - älskade det igår, idag och kommer att göra det imorgon.

· The Strokes - nu knarkar jag deras musik ännu värre än tidigare. Bättre musik att flumma loss till finns inte.


Tjing, tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0