Pinsamt värre!

Det finns ingen som är så pinsam som jag!..eller, issan är värre men men.
Jag och min kompis Stina skulle gå in på H&M och titta efter en skit snygg klänning som fanns där. När vi hade kommit in i affären så gick vi runt och letade efter den sjukt snygga klänningen. Men tyvär så var den slutsåld och vi gick runt och tittade på lite andra saker i stället. Efter några minuter så finner jag en grymt fin kjol som sitter på en "skyltdocka", jag går fram och tar tag i kjolen och säger: "Jäklar vilken läcker kjol!"
Helt plötsligt, så börjar "skyltdockan" röra på sej och säger: "Tack"!
Jag blir helt paff och tomatröd i asiktet! Kvinnan eller "skyltdockan" hade stått så stilla att jag trodde hon var en skyltdocka. Jag går i väg till Stina och berättar allting och vi lämnar sedan affären.
Nu förtiden går jag inte fram till skyldockor längre, jag håller mej på avstånd så att jag inte skämmer bort mej igen. Man vet alldrig när pinsamheten kommer krypande längst ryggraden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0